Якою може бути об’їзна довкола міста Кам’янець-Подільський?

Досить цікавий документ було нещодавно опубліковано, разом з пакетом документів про перспективний план розвитку Хмельницької області.

Суть документу полягає в тому, що зображено приблизне бачення, як мають розвиватись транспортні шляхи Хмельниччини. Що цікавого планують в плані транспортної інфраструктури в найближчі десятиліття для міста Кам’янець-Подільський, особисто для себе виділив два важливих фактори:

Перший – будівництво об’їзної дороги довкола міста.

Другий – електрифікація залізничної колії Хмельницький – Кам’янець-Подільський.

Якою може бути об'їзна довкола міста Кам'янець-Подільський?
Якою може бути об’їзна довкола міста Кам’янець-Подільський?

Також на карті зображають можливе будівництво: вертолітного майданчика, транспортно-складського центру, аеродрому для малої авіації. Тепер спробуємо більш детально розібрати кожен з двох найбільш значущих для міста на мою думку траспортних можливих майбутніх проектів.

Отож зі схеми майбутня об’їзна дорога має розпочинатись зі сторони міста Хмельницький за селами Маків та Шатава, також там має бути за планом збудована транспортна розв’язка в різних рівнях. Далі об’їзна слідує через Товтри і виходить за селом Гуменці, тоді буде прокладена повз птахоферму “Авіс”, через залізничну колію запланований шляхопровід. Потім дорога проходить між селами Малозалісся та Великозалісся спускається до річки Смотрич, через яку буде міст, піймається через ліс за селом Улянівка. Перетинає автошлях Р-48 регіонального значення, проходить біля сіл Кадиївці, Суржа, Вільховець та виходить на Н-03 за селом Колибаївка, де також запланована транспортна розв’язка в різних рівнях.

Якою може бути об'їзна довкола міста Кам'янець-Подільський?
Схема об’їзної довкола міста Кам’янець-Подільський

Наскільки можливе будівництво такої об’їзної довкола міста найближчій перспективі невідомо. Все залежить від багатьох факторів: економічного стану в країні, бажання уряду виділяти кошти на такий проект та інші. Але факт що найбільшим населеним пунктом без повноцінної об’їзної, на дорозі Н-03 між містами Чернівці та Хмельницький, після добудови Дунаєвецької об’їзної, котру планують завершити найближчі роки, залишається саме Кам’янець-Подільський.

Другим проектом який суттєво може покращити сполучення міста з іншими частинами країни є електрифікації залізничної колії Хмельницький – Кам’янець-Подільський. А також можливе будівництво залізничної колії Кам’янець-Подільський – Чернівці(та далі на Румунію). Так за схемою зображено, що колія має розпочинатись в районі селища Цукрозаводу, проходити повз села Острівчани, Руда, Брага та будівництвом моста через річку Дністер біля міста Хотин і далі до Чернівців.

Якою може бути об'їзна довкола міста Кам'янець-Подільський?
Схема будівництва залізничної колії до Чернівців на території Хмельницької області

Цей проект ще більш фінансово затратний і наданий час виглядає досить нереальним, якщо буде реалізовано найближчі десятиліття хоча б електрифікація колії Хмельницький – Кам’янець-Подільський то це вже гарний буде результат для покращення сполучення міста.

Матеріал для статі взято тут.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

48689768