Мікрорайонний формат: як виглядає столичний ТРЦ Європарк, та чи підійде така концепція Кам’янець-Подільському?

Новий ТРЦ Європарк готується зустрічати своїх відвідувачів. Серед козирів нового об’єкта – фасадні магазини, Сільпо в абсолютно новому стилі і повна відсутність рівних конкурентів навкруги.

Будівництво дворівневого торгово-розважального центру Європарк в Києво-Святошинському районі столиці на вул. Соборна, 140 А, знаходиться на завершальному етапі. Вже готовий фасад, ведуться внутрішні оздоблювальні роботи. Об’єкт повинен стати головним місцем шопінгу для жителів села Софіївська Борщагівка з перспективним населенням близько 150 тис. жителів, що спів-мірно з населенням міста Кам’янець-Подільський та району.

ТРЦ Європарк
ТРЦ Європарк

В компанії UTG (розробник концепції ТРЦ, ексклюзивний брокер і керуюча компанія об’єкта) впевнені, що з-за відсутності якісної торговельної пропозиції, ТРЦ Європарк позитивно змінить ситуацію з роздробом в центральній частині Київської області. Первинне охоплення, за підрахунками компанії, повинно скласти близько 30 000 чоловік з високою купівельною спроможністю.

ТРЦ Європарк
ТРЦ Європарк

ТРЦ Європарк – регіональний торгово-розважальний центр загальною площею 15 000 кв. м. Орендна площа об’єкта – 12 000 кв. м. Площа топового супермаркету Сільпо складе 3000 кв. м. Головною його особливістю стане абсолютно новий для України формат, що включає в себе оригінальну концепцію. Серед інших орендарів, торгова галерея з найбільш різноманітними товарними групами, такі як: дитячий магазини Jambo, взуття від виробника Мзс, зоотовари MasterZooювелірний супермаркет Укрзолото, магазин електроніки Vodafone, магазин Пивасов, Сирне королівство та інші.

Другий поверх призначений для відпочинку і дозвілля. 70% простору на ньому займатимуть фітнес-клуб Workshop і дитячий розважальний центр Kids Land.

фітнес-клуб Workshop
фітнес-клуб Workshop
фітнес-клуб Workshop
фітнес-клуб Workshop

Основна увага в торгово-розважальному центрі буде приділена сервісній складовій, яка зможе забезпечити європейський рівень обслуговування клієнтів, що, власне, і було закладено в назві «Європарк».

Серед архітектурних особливостей проекту – фасадні магазини, які орієнтовані на високий трафік по фасаду і завдання яких розширити асортимент товарних груп в ТРЦ. Для цієї зони розроблена оригінальна концепція нічного підсвічування, яка покликана збільшити атрактивність фасаду у вечірній час. Влаштовано фасадне освітлення у вигляді лінійних суцільних елементів (LED, неон). Архітектуру проекту і дизайн виконав український архітектор Сергій Городецький.

Згідно з прогнозами, щодня тут будуть здійснювати покупки від 10 000 – 12 000 осіб.

В оточенні ТРЦ Європарк є кілька під’їзних доріг як для автомобілів, так і для громадського транспорту. Для автомобілістів обладнали окрему парковку на 400 паркувальних місць.

ТРЦ Європарк
ТРЦ Європарк

За участю UTG відкрито вже більше 100 об’єктів нерухомості. Серед них – торгово-розважальні центри Ocean Plaza, Lavina Mall, New Way, Піраміда і багато інших. Компанія працює в Україні, Росії, Білорусі, Грузії та Молдові.

За матеріалом RAU.

Нагадаю на сайті була опублікована стаття Торгово-розважальний центр, де було розглянуто, що таке торгово-розважальний центр, який стан у Кам’янці-Подільському. Також подібний матеріал Торгово-розважальний центр (Частина 2) та Скільки зараз будується в Україні якісних торгових площ.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

48689768